2010. március 15., hétfő

Csirke-gyár No.1


Ráérek. 
Azt hiszem még mindig, én balga, hogy van időm! 
Így csirkéket kezdtem gyártani. 
Alapötlet: van egy mályvacserjém az erkélyen. Szép egyenes törzsű, lila virágú. (na nem én neveltem magától nőtt ilyen egyenes szárú szépséggé, anyu segítségével) Egy szép nagy cserépben ücsörög őkelme. 
Na, hát arra gondoltam,hogy remek nyúlfészek lesz Emminek húsvétra. Ide tojhat nyúl, madár akármi. 
Így vettem búzát, már csirázik. Ez lesz a fű. A cserje ágacskái pedig tojásfává fognak alakulni. Persze kétlem, hogy kihajt április 3.-ig, de hát kopasz ágacskák sem problémák. Mert csirkéket varrtam rá!!! 
Vagy 20 darabot.  
Azóta Emmi folyton pipi, csibe, kukurika lázban ég! 
Ízelítőül a csibikből néhány:

(folyt. köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése