2010. május 1., szombat

anyu-nap

Május első hétvégéje már a 3. éve, hogy megbőget.
Anyák napja van. Amikor Emmi született szinte fejbe vágott az a tény, hogy innentől én is a nők egyik, talán a legnagyobb kasztjához tartozom, az anyákéba. Nekem is virágot, puszit hoz majd a lányom, azaz a lányaim, és énekelni fognak az oviban, meg mindenféle rajzocskával hazajönni az iskolából.
Egyelőre még ez várat magára, és Macinak meg nekem kell virágot beszereznem. Nehezen, de eljutottam a piacra szétnézni. Virágot venni anyukáinknak.
Őket sikerült: egy pimpó féle az anyukámnak, (nagy sárga virág),egy narancssárga illatos szegfű Macim anyujának(balra hátul a kis narancsszín bimbó), és egy Balkon aranya (a kaporlevelű balra elöl) és egy Bakopa (azaz Hópelyhecske, jobbra hátul az apró fehér virágú) nekem, természetesen a lányoktól.



Minden anyukának boldog anyák napját!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése