2010. július 12., hétfő

Kertem 2.


Eltelt pár hónap, amióta beültettem az erkélyt.
Már elképesztő változáson mentek át a ládáim, meg minden egyéb növényem.
A muskátlik - hála a heti tápoldat áldásának - ontják a virágot, a Balkon aranya is szépséges, csupa sárga gombocska. Az epreimen minden napra jut egy- egy darab elmajszolni való.
 

De a legnagyobb változás mégis a paradicsomon van. Szomszédasszonytól kaptam pár darab kis magoncot, alig 2 cm-ek voltak. Szépen nőttek, de valahogy a 6 növénykéből egy maradt meg. Most óriás, telis-tele virággal és kis zöld bogyókkal.


 Ilyenkor nyáron kiköltöznek a lakásban élő növényeim is. A fikuszok mindenképpen kint laknak ilyenkor és a páfrányom is. Szépen erősödnek a kinti levegőn.
Vannak új szerzeményeim is. Kaptam néhány érdekes növénykét. Az érdekességük, hogy ugynevezett caudexet növesztenek. Ez tulajdonképpen egy vizzel teli gumó-göb-törzs nevezzük bármelyiknek. De nagyon szépséges növénykék. Nekem van szerencsém egy Nolinát (bébi még) és két Kedrostris Crassirostratat nevelgetni. Az elöbbi talán elefántláb néven fut a boltokban, az utóbbi egy uborka féle a Namíb sivatagból. Imádni való mindkettő.


 A legujabb lakóm egy fiatal golgotavirág. Vörös. Cseréltem vízinövényre. Sosem volt golgota virágom, igy kicsit félek hogy túlszeretem. 
Tulajdonképpen nagyon szépen alakul a balkon kertem.

1 megjegyzés:

  1. :( sajnos meggombásodott a kertem..... ezek az utolsó szépséges képek róluk. :((((

    VálaszTörlés