2011. február 3., csütörtök

Maci-nap

Február 2. minden szempontból a Macik napja! 
Ugye minden évben ezen a napon jön elő a medve a barlangjából megnézni, hogy mi is odakinn a helyzet. Ha süt a nap visszabújik, ha nem kimászik és valami harapnivalót keres, mert tavaszodni kezd. 
Másrészt az én személyes mackóm szülinapja is erre a napra esik. 
Az ez évi meglepetéses ajándék, egy nagy torta! Minden évben meggy tortáért nyúz, hogy én nem csinálok neki pedig milyen finom volt az a tízen évvel ezelőtti! Így nekiláttam torta-sütni!
Két lelkes segítőm is akadt. Az egyik még nem tudta, miért lelkesedik ennyire mindenki, a másik meg már nagyon is tisztában volt vele. Így folyton a lábam alatt lődörgött. Két napom ment rá mire elkészült. Meggyes-kompótos- fagyasztós-vajas-tejszínes-piskótás, amit akartok van rajt-benne minden! 
Persze gyertya kell rá, mondta Mici lányom, így vettünk is rá. Igaz anya számolni nem tud, mert ami a dobozokban volt azt mind rátettem, mikorra megettük eszméltem, hogy 36 szál volt rajta, 34 helyett. Azóta ezen nevet a család.
Íme az alkotás maradéka, és a legkrémesebb, maszatos kis kukta meggy-díszítés közben:


Boldog Szülinapot Maci!!!!!

1 megjegyzés: