2011. július 21., csütörtök

köszvények és elefántok - I. rész

 A címből nem hiszem, hogy sejtitek, hogy növényekről fogok megint írni, méghozzá remélhetően sokat!
Két nagy vágyam kezd teste ölteni nemsokára. 
Az egyikre úgy középiskolás koromban találtam rá egy szobanövényekről szóló könyvben. Tetszett a nagy dagadt törzs, amiből egy-két nagy, karéjos levél nyúlik ki egy csokor tűzpiros virággal. Olyan hihetetlen egy növénynek látszott. Igen egzotikus és csúnya! 
A másik csak nemrég lett a kedvencem. Azon egyszerű okból kifolyólag, hogy eddig nem ismertem. Kedvenc fórumom több éves "mérgezése" hatására egy csomó érdekes dolgot, növényt és embert ismertem meg.
Köztük őt is. Bele is szerettem első látásra.
Íme az álom valósággá kezd válni, postán érkeztek a magocskák, és már csücsülnek is a kényelmes kis kuckójukban. 


Tartsatok velem, és növesszük együtt őket csuda szép virágokká.

3 megjegyzés:

  1. Drukkolok! Gábornak az Elephantipes magvetése nem kelt ki, az is igaz, hogy a jégeső megkalapálta... De vehetett magának egy magonckát, az most úgy fest, él. :)

    VálaszTörlés
  2. 5 magot elültettem! még maradt kettő! talonba tettem. én remélem kikel, és meg is marad. :)

    VálaszTörlés
  3. de a jég nem verheti meg őket! ők szoba növények. bent laknak. :)

    VálaszTörlés