2010. augusztus 11., szerda

"...fátyol nehéz gúnya. Virágom virágom."

De nagyon kijöttem a formámból! 
Meg kell állapítanom , hogy a régi egészéjjelfennvagyokésiszunkmegugrabugrálunkacigifüstben- formám úgy tűnt el, ezalatt a pár év alatt, mint az a bizonyos szürke szamár.
De megtört ez a hosszú otthonülés. Az apropó pedig egy itassuk le a menyasszonyt és bőgessük el a leányságát ereszd el a hajam parti.
Mégpedig a sógornémnak! Bizony férjhez megy. 
Erre a barátaival egy kis összeröffenést szerveztünk. Izé, szerveztek a barátok, én csak bekapcsolódtam. Péntek estére esett a választás. De ez a péntek egy egészen vacak péntek volt. Reggel egy olyan vihar volt, hogy esti sötétségbe borult a világ. Ezután kisütött a nap és 300 fok meleg lett, és ez ment egész nap. 
Este, amikor a lányoknak meséltem - teljes harci díszben - egy olyan vihar kerekedett ismét, hogy nem tudtunk kimenni az erkélyre. Gondoltam felhívom a lányokat, hogy nem megyek. De valahogy minden azt akarta, hogy mégse tegyem. Mire a mese végére értem vihar sehol.  Eső sehol. Így nekiindultam a városnak, mint régen.
A héven ücsörögve néztem,  ahogy a várost befedő felhőkből hatalmas villámok csapkodnak mindenfelé. 
Alig fél óra alatt értem be az A38ra. Persze a lányok azt hitték, hogy nem is megyek így várhattam őket. A fedélzeten ácsorogtam egy korsó sörrel, ami az én ízlésemnek kissé hideg volt. Közben megint eleredt az eső, és ismét villámok cikáztak az égen. Egyik másik olyan hatalmas volt, hogy kivilágosodott tőlük az ég. 
Majdnem egy óra telt el így, mire megjöttek. 
Egy csomó vicces cuccot kapott az Ara. Néhány tucat bubifújót, egy világítós, bögyörős poharat, némi szép emléket csinos, masnis fotóalbumban, meg egy égbeszállót. Tulajdonképpen ez egy ötletes dolog. Egy papír micsoda, olyan mint egy nagy hólyag. Az alján van egy gyutacs amit meggyújtasz akkor a meleg levegő megtölti a hólyagot és felszáll az égbe az egész tákolmány. 
Valamikor éjjel fel is küldtük az égbe. Innen a hajóról mentek tovább a lányok bele az éjszakába. Én meg egy taxival haza a lányokhoz. 
Számomra itt fejeződött be a kaland, ami ha jól tudom egész vasárnapig tartott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése