2010. augusztus 6., péntek

Kertem 3.

Nem rég lezajlott egy kisebb harc köztem és a gombák között, amit egyelőre megnyertem.
Most az atkákkal és a lisztecskékkel hadakozom. Sajnos nem sok sikerrel. Amíg a gomba ellen remek permetet tudtam alkalmazni az atkák ellen nincs szerem, sőt, tovább megyek a lisztecske ellen sincs, mert az epret lepték le, és azt  nem permetezhetem. 
De, hogy szépségről is beszámoljak a Kedrostris crassirostrata-m virágzik. Kis ecsettel porozgatom a kinyílt virágokat, hogy legyen magom belőle. Hátha.
Hátha beválthatom valami másra. 



(Aki megtalálja a virágot a képen, annak küldök meglepetés-virágmagot.)

4 megjegyzés:

  1. Jelentem Gáborral megtaláltuk! Vagy mi nem számítunk, mert ismerjük a Kedrostrisokat? :)
    Egyébként az a kicsi egyáltalán nem virágszerű izé ott az ágacska alatt a kacs közelében. De attól az még virág. És milyen szép! :D

    VálaszTörlés
  2. :DDD de számítotok! igaz jelentős hendikeppel idultó versenyzőim vagytok! és jelenleg az egyetlen! :) bár tőletk megkérdezném h akármilyen virág lehet? a kedvenc kis agressziv futó vadvirágomból lenne a mag. :)

    VálaszTörlés
  3. Az attól függ, ha a kedvenc agresszívan futó vadvirágod nem a szulák, akkor jöhet (az van nálunk is, nem is kevés).
    De ahogy magunkat ismerem, bármilyen növénynek tudunk helyet biztosítani... :)

    VálaszTörlés
  4. nem nem szulák. kőfali pintyő. kislánykorom óta a kedvencem. végre sikerült egy adag magot belakoltatnom a muskátlijaim közé. egy nagy baj van. szedtem magot, kedves emberem meg a cigarettacsikkjeivel együtt kilakoltatta őket. nincs szerencsém a maggyűjtéssel mostanában. :(

    VálaszTörlés