2010. szeptember 8., szerda

Befőztem!!!!

El sem fogjátok hinni mit tettem!
Igen? 
Fenébe könnyű volt kitalálni. De tényleg így van. Befőztem. 
Na nem lekvárt, hanem spagettiszószt.
Tavaly nyáron főztem paradicsomszószt. Fűszeres, boros, olyan jóféle tésztára valót. El is fogyott mind, pedig nagy lábosokkal csináltam. Egy nagyobb adagot eltettem tavaly is, de a fagyasztóba. Idén eszembe jutott, hogy alig volt hely a húsnak, és más dolgoknak. Ezért arra gondoltam, hogy üvegekbe töltöm. 
Első lépésként - üvegeket kerestem. Anyuék éppen nálunk voltak, igy amit haza akartam küldeni velük üvegek, mégsem mentek el Győrbe. Maradtak nálam.
Második lépésként - mivel elfelejtettem a receptet -   elő kellett keresnem valahonnan a receptjeim legaljáról.
 Harmadik lépésként - be kellett szereznem valami tartósítószert.
Innentől nem volt gond. Pucoltam, vagdostam, megfőztem. A cuccot forrón üvegekbe töltöttem és ez lett a végeredmény. Tulajdonképpen büszke vagyok magamra, életem első üveg befőttjei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése