2011. június 8., szerda

Fokföldi ibolyák IV. fejezet. - bimbók és ismét sarjak

Fokföldi állományom- ha lehet azt a pár tövet állománynak nevezni- jelentősen megcsappant. Ajándék lett belőlük és csere alap! 
Hagytam a kis sarjakat szépen nőni közben el- el ajándékoztam egyeseket. Anyukám nagy rajongója ezeknek a kis szőrős virágoknak, így neki ajándékoztam vagy tíz cseréppel. Adtam a szomszédasszonyom anyukájának, és néhányat becseréltem másik növényre. Mindeközben a sarjak csak nőttek nőttek. Minap néztem, hogy egyiken másikon bizony kis bimbók növekednek. Alig várom, hogy kinyissák őket és mutogathassam fűnek fának, hogy én neveltem! Már csak pár napot kell addig kibírnom!

Az ibolya gyerekek:

Az első nyílóm:

Mérleg:10 fajta, 13 db levél, maradt: 5 fajta, 5 cserép ibolya, 3 anyalevél, 6 sarj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése