2011. szeptember 25., vasárnap

ujabb adag spegettiszósz

Megvan a maga haszna annak, ha az ember a szüleinél tölti a nyaralásra szánt időt. Idén befőzésre hasznosítottam a pihenőidőmet. 
Anyukám kertje tele van szép, érett paradicsomokkal. Nekünk hagyta a száron, hogy jó sok érjen be, majd el tudjam vinni és befőzni. Egyszer csak elő állt azzal az ötlettel, hogy minek vinném haza, amikor itt is befőzhetem. Mondanom sem kell, ha egy anyuka egyszer előáll egy ilyen remek ötlettel- megjegyzem tényleg remek!- akkor abból egy jottányit sem enged és addig- addig mondja, amig eléri a várt eredményt. Egyszerűbben fogalmazva, addig mondta, amíg befőztem nála.
Előhámoztam öreganyám nagy fazekát, vagy 70cm az átmérője, leszedtem a paradicsomot, és megfőztem. Az eredmény 15 üveg cukkinis paradicsomszósz. Már ki is próbáltam, nagyszerű lett az íze!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése