2011. november 12., szombat

Levél a Mikulásnak

Jeles napon vagyunk túl! A mai, az első hivatalos Mikulás-Jézuska nap! Mici életében az első év, az első nap amikor az egész -mondhatjuk - szemfényvesztés hivatalosan életbe lép. Már érti, és hiszi, hogy az a nap fontos, és tényleg idejön Ő és hozza, amit kívánt!
Ezért írtunk neki levelet, hogy adja át az üzenetet a Jézuskának, mert neki nincs címe, és nem tudunk rajzolni. 
Ugyan a levél nagyja tőlem származik, a rajzokat is és a levelet is én készítettem, de ő magyarázta, és vezényelte. Azért egy szép ragasztgatós Mikulást is készítettünk ajándékba. 
Ezüst tollal címeztük a borítékot- közben sűrűn gondoltam Kosztolányira, aki csak álmodott a színes tintákkal, az én lányom már ír is velük! Remélem a jó öreg Dezső bácsi is tudja és örül, hogy az álma való vált.
A levél megcímezve, leragasztva várja a postás pecsétjét. Mici pedig a választ!

A lényeget lehagytam! Ha kedvet kaptatok hát, hajrá!
Írjatok neki ti is:
Joulupukki- Santa Claus
Artic Circle 96930
Finnland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése