2011. november 26., szombat

mézeskalács papucsok


Átverős a cím, ugye? Remélem mindenki szép fehér díszes, illatos sütiket várt!
Bizony, nem sütikről írok most.
A takarítós rongyok között találtam egy elég csúnya mellényt. Ahogy vagdostam volna éreztem, hogy ez biza gyapjú! Összenéztünk Rikkivel, mintha ő is ugyanarra gondolna mint én. Papírt, cerkát, olló szedtem elő, és nekiestem a mellénynek. 
Ez a négy papucs jött ki belőle. Mici szerint ez egy görkorcsolya papucs, mert úgy csúszik a padlón. Maci szerint, nem baj, legalább fényes lesz!
Már az első mosás után sokat változott az anyag. A színe szép barna lett,  gondoltam körbevarrom fehér gyapjúval, a többi meg már adta magát. Ahogy hímezgettem egyik másik olyan volt, mint egy mézeskalács figura. Fehér minta a barna tésztán.
Szóval ha meguntátok a gyapjú pulcsitokat, nem kidobni! Papucsra fel! Egy kis varrás, a mosógép pedig elvégzi a többit! Csak öblítőt ne tegyetek a mosáshoz! Az nem célszerű, szintúgy a kímélő mosószer vagy program sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése