2010. október 31., vasárnap

konyha-stúdió I. rész

Hogy mit is csinál anyu otthon megőrülés ellen?
Bizony, bármit. 
Most játék konyhát építek.
Mici főz. Tigrissnek főként. Rikki etetőjében üldögél Titi és ő saját készítésű étellel eteti.
Szülinapi meglepetés lett volna a játék konyha. De valahogy egyik sem tetszett. Ez kicsi, a másik műanyag, a harmadik otromba, a negyedik méregdrága. Bár lehet mi vagyunk válogatós szülők.
Így döntöttem. 
Készítek játék konyhát!
Alap felszerelés: dobozok (több féle, kicsi, nagy, a lényeg hogy viszonylag erősek legyenek, karton tálcák) milton kapocs, széles ragasztó szalag, olló, sniccer, tapéta ragasztó, tapéta, festék, ecsetek, egy kevés ön tapadós tapéta.
Egész nyár derekától a dobozokat gyűjtöttem. Itt köszönném meg a ház sarkán lévő bolt eladóinak a segítségét, mert készséggel adtak oda mindenféle dobozt. A fő doboz forrásom azért így is a pelenkás dobozok voltak. Alig tudtam Micit távol tartani tőlük, mert ha egyszer egyet megkaparint!
Gyűjtögetés közben folyton azon törtem a fejem, hogy is nézzen ki. Legyen rajta platni, ahol lehet főzni. Legyen sütő. Persze, hiszen nekem is van ő is szeret tepsiben sütni. Legyen polc, ahová rakodni lehet. Pult, ahol vagdosni lehet. Kampó, amire akasztani lehet. Fiók, amibe pakolni lehet és mosogató!! Szóval ennyi doboz égen nincs, hogy ez mind beleférjen egy játékba. Így most, hogy kellő mennyiségű összegyűlt elkezdtem legózni. Rakosgattam ide oda, és elég gyorsan- hiszen csak alvás időben tudom csinálni- megfogalmazódott milyen is lesz.


Jelenleg kész a mosogató tálca, a polc, és a sütő. Sajnos a sütő kissé leszakadt a ragasztás miatt, de majd valahogy kijavítom. Már csak lábakat kell szerkesztenem alá, zárakat és akasztókat csinálni és kifesteni. 
most itt tartok:



1 megjegyzés: