2011. január 5., szerda

Japán tojás

Van nekem egy barátném. Sok mindent mesélhetnék róla, de most a legutóbbi látogatásáról fogok,vagyis a kis, kék ajándékáról.
Karácsony előtt nálunk járt az én japános barátném. Hozott Micinek egy kis kék dobozkát. Persze elfelejtette odaadni és a lépcsőházban jutott eszébe, és ott beszéltük meg mit is kell tenni a kis dobozzal.
Forró tojást tedd bele és halacska formája lesz ha kihűl.
Mici vagy három napig hordozta, cipelte a dobozt ide- oda. Nem szántam rá magam, hogy tojást főzzek és játsszak
Ma jött el az ideje. Rakott krumpli a mai ebéd, és amúgy is főztem bele tojást. Gondoltam kipróbálom a kék halformázó dobozt.
Ez lett az eredmény:
Itt főnek a tojások:
a doboz,
 
bele a forró tojás,
 
becsuk,

és ha kihűlt kinyitni, kész is a halacska.
Meg kell állapítanom, hogy nem biztos hogy mi vagyunk a normálisak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése