2011. január 11., kedd

kohleria kilátásban

Idén rendelek. 
Igen, virágot. 
Nagyjából a szülinapomra a növényes fórumon közös rendelést szerveznek Angliából. Minden évben vannak ilyen nagy rendelések. Én minden évben, valamilyen kis aprócska okkal le is maradok.
Nagyjából két éve rendszeres olvasója vagyok ennek a fórumnak. Az első rendelésből kimaradtam az első lányom miatt. A másodikból a második lányom miatt. Szóval egy ideje vágyakozom vágyakozom, már az egyik első posztom is erről szól.
De idén még engedélyt is kaptam arra, hogy részt vegyek ebben a rendelésben. Már csak azt kellene eldöntenem, hogy melyiket válasszam. 
Igaz, látszólag nem túl nehéz hat féle virágból választani, de nekem bizony az. Még jó, hogy ettől az angol kertészettől szeretne a többség. A másikkal meg lennék áldva. Ott több mint 40 féle növény van. Na abból milyen nehéz lenne egyet választani.
Szerintetek melyiket válasszam? 
A csupa rózsaszín Sunshine-t?
Vagy a sárga bélű, lilapöttyös Warscewieczii-t?
Esetleg a narancsos Cybele-t?
Vagy a lilás, burgundi a Ampallang-ot?
Kíváncsi vagyok nektek melyik tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése